Onsdag 25 Aug

Idag är jag uppe tidigt igen (lika igår) Har lite extra svårt o sova just nu av någon anledning.
Och när jag väl kan somna så drömmer jag mardrömmar. Igår var det att jag och Engla blev ovänner o höll på, men sen fick jag ett sms av henne klockan 6 på morgonen, *phew* tänkte jag då, för jag trodde verkligen vi var ovänner. Sen inatt så drömde jag om att vi var i någon typ antik affär, och där skulle jag flytta på en spindel men den bet av en del av mitt finger, sen kom det 1000tals med spindlar på mig och började äta på mig, sen när dom började gräva sig in i hjärnan så vaknade jag lyckligtvis!

Nu har iaf klockan blivit snart 8 :) Men det går långsamt >.< Calle har åkt till jobbet också, så sitter här helt ensam o har bara disk att roa mig med typ :P

Igår firade jag och Calle 3 år tillsammans :)
Jag hade varit o köpt rosor till honom under dagen, o han kom med blommor till mig när han hade slutat :) Mysigt.
Sen började vi göra mat tillsammans. Ceasarsallad skulle det bli! Så sjukt gott.
Jag fixade själva salladen sen dressingen och dukning. Calle tog hand om kycklingen och brödbitarna.
Efter vi suttit o lyssnat på musik, druckit vin o pratat vid matbordet till klockan 8 sprang vi till Tvn och kollade på Fångarna på Fortet :D

Aja, ska dricka lite kaffe o cigg nu sen se om det finns något skoj o titta på på datorn. Tvn vet jag inte hur den funkar :P Hatar när det finns mer än 1 kontroll...


Här är lite bilder från igår :)



Puss!

Någonting
Postat av: nicole

sv: ja visst :)



/Shoppaholly

2010-08-25 @ 08:45:56
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/
Postat av: Tanja*Andersson

Måste bara säga att du e grymt söt :)

2010-08-25 @ 08:51:35
URL: http://tanjaanderssoon.blogg.se/
Postat av: Mia

Vilken annorlunda årsdagsmat :)

2010-08-26 @ 11:27:27
URL: http://duvetmia.se

Skriv något (:

Namn:
Remember remember..

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0