Fredag!

God morgon folks!

Inatt la jag mig nästan klockan 03.00. Satt och spelade dataspel till halv 1, sen pratade skit med Camilla, sen fixade iordning lite innan jag skulle sova..Helt ensam...
Det var bra länge sen jag sov ensam. Det kändes konstigt. Fick ligga där o krama om kudden istället.
Trodde det skulle ta evigheter o somna som vanligt, men jag var så trött, så det gick bra :)

Idag är det Fredag som ni alla vet!
Vad ska ni hitta på?
Jag funderar om jag ska åka hem till min syster eller inte. Det kommer säkert bli jätte trevligt där o så!! Men jag är så lat o orkar lixom inte ta mig hemmifrån (även om jag blir hämtad). Men ni vet känslan att det är skönare o vara hemma.

Nu sitter jag här o äter chips igen... Åt ju det som middag igår, fast inte ens halva påsen, så nu har jag frukost också :P

Nu ska jag hämta mitt kaffe som är klart, sen göra mig lite iordning.

Någonting
Postat av: Jennie

sv: nejdu, jag ska snart på begravning. inte det roligaste, men måstes.



du känner ingen som vill ha en ny bloggdesign?

kram

2010-02-19 @ 10:08:44
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Skriv något (:

Namn:
Remember remember..

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0