Måndag

Tjoho!

Så, klar med duschen, nu bara ta o göra mig iordning lite.

Sitter just nu och lyssnar på Infected och orkar inte riktigt klä på mig.

 

 

Känner för att ligga i sängen hela dagen, som vanlgt, men måste ju till jobbet.

Hoppas det händer något kul där idag som håller en vaken!

 

Hm.. Jag vet inte vad jag mer kan skriva.. Hörs senare typ!

 

 

Nu har jag precis dammsugit hela lägenheten, sen städat i badrummet, fy o snusk de var. Sen har jag diskat.

Hunnit med endel idag iaf :) Skönt o gå upp tidigt.

Snart bär det iväg mot jobbet oxå. Där blir det att städa ännu mer senare ikväll innan jag slutar.

Städningen kommer nog bli min död :P


Någonting

Skriv något (:

Namn:
Remember remember..

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0