God morgon!

Idag är det sista dagen med Lan hemma hos oss. Både tråkigt o skönt. Tycker om att ha folk omkring mig, även om dom bara sitter framför sinda datorer.

Idag kommer farsan o Jana hit på besök.. Eller jag ska nog inte släppa in dom i den här röran, men vi ska gå på det nyöppnade Koh Phangan här i Uppsala. Det är så sjukt mysigt och gott där!!! Bästa restaurangen ever, men dyrt är det dock.

Har precis kommit ur duschen, jävligt skönt. Men tror vi måste rensa avloppet igen. Vi gjorde det för typ bara 2 v sen eller nåt? Kanske inte blev riktigt gjort, för det luktar skit när man duschar osv.


Juste. Jag har fått hjälp att göra om min sida också :) Så nu är den fin!
Som vanligt min vän chrille som gjort det, fö han e grym på de!
grindyourmind.blogg.se

Nu ska jag se om det går o få något att äta här i röran, sen göra mig iordning!

puss

Någonting

Skriv något (:

Namn:
Remember remember..

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0