Hej hopp

Precis ätit falukorv med stuvade makaroner.
Det har jag och Calle ätit ca 4 dagar den senaste veckan :P Vi har dålig fantasi, eller så är vi lite lata. Men jag skulle kunna äta det 4 dagar till för det är så sjukt gott! :D

Gått bra på jobbet idag med, inga skandaler... Idag iaf :P

Calla har köpt nachochips med guacamole och cheddar dipp som överaskning idag :D:D:D Så sjukg gott!
Vi ska sitta o kolla på inglorious bastards idag. Igår vart det den nyaste Ice age. Dom är så söta.
I morgon vill jag se Kung Fu Panda ^^ Vi har fått endel nya filmer till datorn från Anders som var en av dom som var här i helgen.

Nä, snart är Calle klar med diskandet, så ska sätta på mig myskläderna och börja förbereda för filmen :)





Någonting
Postat av: towe

Jag vill se FishTank!! =D

2010-01-26 @ 21:05:34
Postat av: towe

Jag vill se FishTank!! =D

2010-01-26 @ 21:05:35
Postat av: ÅSA

Va e de för film :O

2010-01-27 @ 11:00:27
URL: http://enjaveltill.blogg.se/

Skriv något (:

Namn:
Remember remember..

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0