Hello

Synd att det inte finns mer att göra i Uppsala än att bara ligga här i sängen hela dagen framför Msn och Betapet.
Jag börjar bli så sjukt trött, håller på somnar. Grinder är så jäkla seg på betapet med, skyller på att han är hemmafru.
Tror ölen börjar ta slut oxå. Sen då?

I morgon ska iaf jag försöka hitta på något kreativt. Typ.. Åka ner på stan eller något. Inte vet jag.
Eller finns det kanske något man kan ta o göra hemma. Städa fick man ju tydligen inte göra för Calle, bara för att det inte är jag som skitat ner.

Just nu håller de på att spela Red alert. Björn och Calle sitter här i sovrummet, o sen har de stängt dörren o spelar mot Bosse och Anders som är i vardagsrummet. Så när dom vill prata med varandra så måste de skrika ännu högre :P
Hm.. Vad Pär, Uffe och Stefan gör vet jag inte.

Själv sitter jag bara här med min irriterande nya blogg. Men det kan säkert vara kul, fast det ger en ångest med, som dagböckerna gjorde. När man lixom inte skrivit på ett tag så är det jobbigt för att man missat o skriva viktiga/roliga saker man hade velat skriva ner, eller som förra bloggen jag hade, så orkade man inte svara alla som skrev och man behövde typ ständigt uppdatera bloggen för att folk påminde att man var dålig på det helatiden :P, sen blev de ännu mer o svara på. Ångest.
Men den här gången så ska jag försöka o inte få så många som läser den. Hoppas jag.

Undra när vi ska dra o käka pizza. *kollar på klockan*
Capri här hos oss rev ju hela sin förra byggnad i somras typ, så det är helt nytt, jätte mysigt o jätte gott! Jag o Calle har varit där 2 ggr hittills. Ser mer ut som en restaurangf nu än en typ korvmoj.

Nää, nu ska jag lägga mig som en köttbulle igen. Om inte Grinder kommer tillbaka till spelet någon gång!!

Nu ska jag ta o göra lite popcorn.
Cya

Någonting

Skriv något (:

Namn:
Remember remember..

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0