Kaffe

Sitter o dricker mitt kaffe nu. Alltid upp till 6 strecket på bryggaren. Sen blir det ju nästan 10 koppar på jobbet.. Jag tror jag måste dra ner lite på det där :P Men det är så gott, så passande och så varmt :D

Jag känner att jag har väldigt dålig andedräkt idag, tror det är från våran ost vi har köpt, men den är god :)
Undra varför det heter just andedräkt. Finns så många konstiga ord man undrar hur dom kom på ens.


Var ju på Kho Phangan i söndags, och hade ett litet Lan här i helgen. Tänkte lägga upp några bildern från det.

Här är från Lanet:


Första bilden: Björn & Calle
Andra bilden: Alla kanske inte synns men närmast är det Bosse, han rakt fran är Anders, sen ser man ett stycke stefan bakom till vänster, sen längst bort i rummet sitter Uffe och Pär.

Pappa & Jana på Koh Phangan:





Så söööt ^^



Någonting

Skriv något (:

Namn:
Remember remember..

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0