Left 4 Dead II

Precis nyss så beställde jag Left 4 Dead II. Sjukt kul spel :) Jag tycker om att skjuta zombies!!


Snyggaste Zombien evvah!

haha..Och här har vi den fulaste.

Calle har åkt till skolan, o jag sitter o har lite småtråkigt. Men ska väl ta o göra mig iordning snart iaf.
Ush vilket väder det är ute, visserligen inte lika jobbigt väder so det var igår men.

Fan vad jag längtar till typ Valborg, då är sommaren nästan här :D Under valborg så kan man sitta i linne, sola och ha det skönt..Oftast iaf.

Såg precis att bussarna har flaggor på sig, undra vad det är för speciell dag idag.
Åh, såg att de börjat sälja semlor :) Kanske ska ta o köpa hem 2 st idag. Ingen aning vilken dag man "ska" äta dom på, men men.
Vet inte varför jag äter semlor, jag tycker nog inte ens om semlor. Jag äter nog det mest för att alla andra tycker det är gott :P

I morgon är det Fredag, fan vad skönt! Undra vad man ska hitta på i helgen. Om Towe kommer hit eller vad man ska ta o hitta på.

Nää nu ska jag nog ta o göra mig lite iordning.

Någonting
Postat av: Jonas, JW

va har du köpt lfd2? då måste du ju adda mig på steam, jag spelar ju också det :)



2010-01-28 @ 13:06:51
Postat av: ÅSA

jaså gör du? Nice! Ja får ta o göra det då :P

2010-01-30 @ 09:14:51
URL: http://enjaveltill.blogg.se/

Skriv något (:

Namn:
Remember remember..

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0