Metallica

Jag har fått en Metallica period igen. Som typ varje år. Fast gäller bara till o från jobbet.
Hemma sitter jag bara o lyssnar på Infected Mushroom typ.






 

Min farsa skulle försöka få tag i ACDC biljetter till mig o Calle, men har inte hört något om det, så är väl säkert som vanligt att man aldrig får tag i några =/
Visserligen är inte jag något stort fan av ACDC, men jag är beroende av o gå på konserter typ :P Eller allmänt se band live. Tycker det är en så härlig känsla. Sen är det ju alltid kul o se stora band, o ACDC är väl stora antar jag :P Men dom kommer inte vara bättre än tex Black Sabbath, Infected eller Metallica. Om man ska välja några av alla man sett ;)



Någonting

Skriv något (:

Namn:
Remember remember..

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0