Morrn

Upp halv 7 idag för att äta frukost. Calle började skolan klockan 8. Fast sen fick han för sig att inte gå på lektionen iaf, så han börjar klockan 1 tror jag.
Just nu håller vi på att tvättar, fan vad skönt. Man väntar alltid för länge med att tvätta.

Igår kom det fram en kille på jobbet o sa att han hade sett mig på Kalas förra helgen, ett uteställe. Sen sa han att han hade gått fram o typ börjat prata, men att jag hade kollat snett på honom och typ sagt att jag inte kännde honom o gått därifrån.. Dum jag känner mig.. Kommer verkligen inte ihåg det heller.
Men såg på massa bilder från när vi var där, var tydligen vääldigt många från mitt jobb som var där >.< Och jag har förmodligen gjort bort mig totalt.. Vet att jag stod där uppe på nån slags ramp om man kan kalla det så och dansade =/ Ush.. får bli lite mindre öl nästa gång.

Förra veckan kom det en fylletant o sa "jag måste ha två 20 lappar" på jobbet, hon fick en av Samir (innan han fattade att hon skulle till systembolaget) sen försökte vi få iväg henne.
Händer ganska mycket kul på jobbet, nästan alltid något roligt o berätta för Calle vid middagsbordet :)

Nu ska jag ta o städa lite sen göra mig iordning.

Ha en bra dag


Någonting

Skriv något (:

Namn:
Remember remember..

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0