Sthlm

Nu har jag jobbat en vecka med att måla radhuset.. Eller, ja, har skrapat och tvättat bara hittills. Men på måndag blir det till o måla :) Nu är det bara det som är kvar, ska bli kul! :)

Just nu ligger jag i sängen och har tråkigt. Ska väll stänga av datorn snart o sova lite. klockan är ju trots allt 00:00.

Senaste dagarna har jag varit på lite studenter osv, det har varit mycket trevligt :)

Ne, har inte så mycket att skriva just nu. Men lägger upp lite bilder från veckan som gått.

Saknar min älskling som jag kommer vara borta från i 3v.



Här är lite jobb :) Jag e fett het som målare.



Här är några bilder från ACDC





Jag och älskade Wilma

PUSS

Någonting

Skriv något (:

Namn:
Remember remember..

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0