FREDAG!

Äntligen fredag igen!

Vet inte vad som händer idag. Calle skulle höra med Björn om vi ska ta o hitta på något.
Jag jobbar ju till klockan 20:00 som vanligt så jag kommer alltid hem till fulla människor o får försöka dricka ikapp, men brukar gå bra :P
Uffe har varit hemma hela denna vecka, och nästan hela förra veckan... Och jag vet inte riktigt varför, men tycker det är lite drykt, man kan inte göra saker man vill göra. Tex gå o duscha klockan 7 på morgonen, för då ligger han o sover, o vill ju inte väcka honom. Sen är bruden där inatt igen. Så då skulel jag väckt 2 st :P

Jag har tagit ledigt nästa Torsdag, sen veckan efter det. Ska blir jävligt skönt. Måste ha ledigt känns det som.
Sitter o kollar på lite weekens, vore kul o dra till typ Berlin eller London typ. Men kanske roligare när det är finare väder iof.

Calle har dragit till skolan. Han ska få tillbaka en tenta idag, så han har varit lagom nervös o lite småjobbig hela dagen :P hehe puss..
Men tycker inte han ska oroa sig, jag brukar alltid ha rätt, och jag tror det har gått bra på tentan :)

Nu ska jag göra mig iordning lite.


PUSS

Någonting
Postat av: malin

sv: tack =)

2010-03-26 @ 10:25:48
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
Postat av: Camilla

komsi till sthlm på torsdag o festa med oss då?:)

2010-03-26 @ 15:33:26
URL: http://mstake.blogg.se/

Skriv något (:

Namn:
Remember remember..

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0