Måndag

Sitter o väntar på att Calle ska duscha klart så jag kan gå på toa!

Towe åkte hem igårkväll. Hon vägrade stanna kvar en natt till haha :P
I helgen så hmm vad gjorde vi. Vi åkte till Ikea en sväng o jag köpte lite småsaker ja. Sen hemma så spelade vi våra typ 3 spel 100 gånger om :P

Gjorde en god fiskgratäng också :) Blev klyckad, fast såsen kunde varit lite tjockare tyckte jag.

Jag och Calle kollade på District 9 och åt massa chips efter att Towe åkt. Filmen var väll ganska bra antar jag. Bättre än jag hade förväntat mig, trodde den skulle vara en riktigt dålig rulle! Undra om det komemr en District 10 sen då.


Nu ska jag göra mig iordning lite för att åka mot jobbet om några timmar.



Towe och jag. Och jag brukar inte alltid vara så serriös på bild, bara när jag försöker se bra ut :P haha

Någonting
Postat av: Tvillingarna

SÅ VACKER HEADER =)

2010-03-15 @ 10:53:08
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

godmorgon =)

2010-03-15 @ 11:30:07
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Skriv något (:

Namn:
Remember remember..

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0