Fint men fult

Just nu är det ett väldigt blandat väder.
Solen skiner..Men det spöregnar. Visserligen är det mysigt när det regnar också. Fast om det ska regna ska det nog göra det på riktigt tycker jag.. åska osv :D



Towe o jag har planerat!
Vi båda vill Bowla, och sen vill hon till Grönan (vilket är jävligt dyrt). Men åå andra sidan är det bara en gång om året.

Sitter hemma o har lite smyg-trist just nu. Calle är hos Rikard, jag orkade inte följa med dit, för cykla i regn är inte riktigt min grej!

Senare ska jag göra en rabarberpaj :) Om jag inte gör det i morgon, vi får se!

Nu har jag absolut inget att göra! vad kan man hittap å när man inte har något att göra? kanske leta efter nå fina motiv jag kan måla av? Har varit o köpt två dukar/tavlor jag tänkte måla.
Hoppas de blir bra :)


Någonting
Postat av: Daniel

Om det ändå regnade snygga karar!!!

2010-06-01 @ 11:31:01
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Skriv något (:

Namn:
Remember remember..

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0