Hej Hej!

Näst sista dagen på jobbet idag. Jobbar på måndag med som sagt.
Det känns lite..ja, delade känslor. Skönt, men ändå inte lixom.

Typiskt är ju också! En målarfirma jag ville börja lärling på har precis anställt 8 lärlingar!! Men dom skulle väll höra av sig om nån av dom hoppade av. Typiskt!

Sitter o lyssnar på slutscenen på min älsklingsfilm! The Devils Rejects. Så sjukt bra fiklm!!! Har säkert sett den 50 ggr, men nu har jag tappat bort den :( Eller så har min syster snott den.

I helgen så blir det lite Ikea, Rusta och Plantagen, sen bara ta det lugnt.

Och om några dagar blir det ACDC! :) Det ska bli kul! En av de grupepr jag faktist inte sett än. Annars så har jag sett det mesta :P


Nu ska jag ut o ta en cigg o dricka lite kaffe så jag förhoppningsvis blir lite piggare (vilket jag aldrig blir av kaffe).
Sen är det bara till o börja göra sig iording till jobbet.

PUSS


Någonting

Skriv något (:

Namn:
Remember remember..

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0