Hallååja

Okej, bara för att jag inte tål att höra eller se sånna här människor....

 

Idag är min första arbetslösa dag sen ca 8 månader tillbaka.

Hmm. har inte gjort så mycket. Städat, tagit det lungt och så :)

När Calle komemr hem så ska vi till Ica och panta alla våra burkar/flaskor, är ganska många kassar på balkongen nu. Sen kanske man ska ta o tvätta idag, om jag inte gör det i morgon.

Pappa kommer o hämtar mig och Calle här i Uppsala i morgon. Jag kommer ha på tok för mycket med mig för att kunna bära med mig det på tåget. Ska ju trots allt vara borta ett tag.

Och bara om 2 dagar blir det ACDC. Det ska bli kul! Har kollat på SMHI också, och det verkar ju bli bra väder också! :D Jävligt sknt med tanken på att det kommer vara utomhus.

 

Nu ska jag nog fortsätta städa lite, så det är fint innan man åker. Så drygt o komma hem till ett skitigt hem.

 

PUSS

 


Någonting
Postat av: Daniel

Kan bjuda på makaroner å körv om det krisar till sej sen!!!

2010-06-03 @ 20:55:21
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Playmates Of Sweden

skit bra blogg ;) kram

2010-06-04 @ 22:09:43
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/

Skriv något (:

Namn:
Remember remember..

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0