En helt vanlig Söndag

Nu håller Uffe på att flytta ut från våran lägenhet. Det har varit 3 otroligt lata men trevliga år tillsammans.. Vi har sett honom som vårat barn som nu flyttar hemmifrån för att upptäcka världen i Sithlm. Haha.. Inte riktigt, men nästan kanske. Han är ju trots allt 26 år ;)

Dom har hyrt en bil från statoil, och har precis börjat packa in i bilen, jag sitter och dricker kaffe, och går o kollar till pojkarna ibland.
Björn flyttar nog in idag oxå, tror det blir idag iaf. Om dom orkar.

Idag ska jag städa som en galning och försöka lägga alla saker på ett bra ställe, inte huller om buller som det är just nu. Ska bli skönt att få lite iordning här, jag är lagd åt det hållet att jag tycker om o ha ordning.

Sen hoppas jag på att det blir en tripp till Ikea, medans dom har en stor bil, och Björn behöver en säng och en garderob. Men han är så lat så vet inte om det blir av :P Men det blir ju 100 gånger drygare och kanske fixa det om nån vecka eller två, när man inte har bil osv. Men men, hans val.

Jag tror jag ska gå och titta till grabbarna nu, och se om dom behöver lite hjälp kanske.
Det är lagom stökigt i hallen osv just nu..


PUSS

Någonting
Postat av: sara lindh

Bra!

Då hör jag av mig när vinnaren är dragen.

Och din bblogg är också fin ;)

kram sara

2010-10-03 @ 15:31:05
URL: http://amylinda.blogg.se/
Postat av: sara lindh

Vinnaren av dagens blogg är utsädd, blev det du? ;)

TA EN TITT SÅ FÅR DU SE!

2010-10-03 @ 22:41:26
URL: http://amylinda.blogg.se/
Postat av: Sarah

åh :D

tack så mkt!

2010-10-07 @ 19:12:22
URL: http://sarahrnic.blogg.se/

Skriv något (:

Namn:
Remember remember..

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0