Woho

Hej alla glada!

Nu har vi kommit hem från Medeltidsveckan. SÅ sjukt jäkla kul vi haft det, som vanligt :)

Jag orkar inte gå in så mycket på allt vi gjort där, så jag säger det ltie kortfattat :)
Vi har supit, varit på Fårö och badat och kollat på raukarna, varit o badat på andra ställen, kollat på ett typ Eko ställe som joel skulle till, gått på marknaden och massa trevliga uteställen :)

Sen finns det några händelser som är större än andra. Tex så har jag och Calle förlovat oss :D (lägger upp bild i slutet på det här inlägget)

Sen en rolig sak när vi försökte köra bil innanför murarna till Calles lägenhet för att packa så var typ alla skit sura på gatorna (för dom är för tröga för att förstå att man faktist får köra där inne om man bor där) så ett fyllo satt mitt i vägen med en stor väska o skrek "det är bara åka förbi, det går, jag är inte så tjock" haha Calle hade stoora problem o åka förbi honom med tanken på att det är vägar som inne i gamla stan :p Precis efter det så stod det en gubbe på stora torget som bara stod där och stirrade på oss framför bilen o vägrade flytta på sig. Jävla gubbfan..

Och.. ja.. Vi har haft så sjukt kul!!!! Längtar redan till nästa år :D
Nu kommer bilder :P

Ringen :)

Callehatt tutar och på höger bild så är jag och Calle nyförlovade :)

Älskling, älskling och Joel, en eld-showare :P

Jag, och ett gäng riddare

7

Påväg till Fårö, jag på Fårö, Callehatt

Jag vid raukarna, ett ställe i Botansika trädgården där vi förlovade oss :)

 

Igår kom vi som sagt hem från Gotland (4 på morgonen) Så gårdagen vara bara en massa åka bil från Nynäshamn, förbi sthlm en sväng, sen Uppsala, och nu är vi i Dalarna och Calle är på jobbet.

 

Får se vad vi ska hitta på i veckan. Kanske skriver lite mer de närmaste dagarna också, eftersom jag kommer ha lite smyg tråkigt då Calle jobbar.

 

PUSS!



Någonting

Skriv något (:

Namn:
Remember remember..

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0