Modell!!

Igår så var jag förbi Make up store nere på stan för o köpa mig en foundation.
När jag stod där i kassan för att betala, frågade hon om jag var intresserad för att gå någon visning för dom, om jag förstod det hela rätt. Det är ju kul :) Hon sa att dom nästan bara blonda tjejer, och att jag hade ett väldigt fint utseende (tack så mycket) plus att jag hade långt brunt hår.
Jag gav mitt nummer till henne, så vi får se vad som händer. Visningen skulle vara i Mars tror jag, så det är ju snart.

Och för er som inte vet så har jag ju varit modell några år, men fick en massa problem med tex skolan och mig själv, så jag la allt modellande på hyllan. Jag har till och med suttit och pratat med Mario Testino, och han sa att jag hade goda chanser i modellandet, det ni!!



Sen har jag varit med på olika visningar tex L'oréall, inne i nå bankvalv för Myrorna, olika Hotell och mässor, och massa olika bilder i tex Expressens/Aftonbladets bilaga, utställningar, Plaza, Elle osv. Kom på att jag gjorde nån grej för Fuji film för länge sen med och satt uppe på Busskurer, tyvärr såg jag aldrig mig själv för det var på andra sidan stan typ.
Det är ju ganska kul, men jävligt krävande oxå..Tyvärr.

Nu har Calle äntligen hmm halvägs kommit upp ur sängen. Frukosten har ju stått på bordet ett tag :P
Men då hann jag skriva av mig lite iaf.

Nu ska vi käka.
Puss

Ps, Min Foundation jag köpte var fel!! Morr. Jag råkade köpa, om det heter vattenbaserad, isället för oljebaserad. Typiskt

Någonting

Skriv något (:

Namn:
Remember remember..

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0