Då var man nere i träsket igen...

Jahapp... Jag trodde jag skulle slippa att skaffa en till blogg. Meeen jag insåg efter ett tag att jag måste skriva av mig iaf. Skulle egentligen vilja skriva dagbok igen, har ju en hög med sådana, men det är så drygt!

Men just nu sitter jag bara på min bärbara. Så får bli lite mer serriöst när jag kan sitta på våran andra dator där vi har typ alla bilder och som allmänt är så jävla mycket bekvämare!


Kan berätta att just nu så ja är klockan 03:15. Och jag sitter med 7 killar i våran lägenhet. Dom ska lana hoss oss hela helgen >.< omg.. Jag är trött...
Men nu ska jag ta en till öl :)

pöss


Här är jag, för ni som inte vet.




Och nej, jag är inte alltid så serriös, men det är okej.
Jag gör alltid bort mig, men det är okej det med.
Jag tycker inte om att prata om smink eller mode.
Jag är dålig på att stava.
Jag tycker om öl, inte cider.
Jag jobbar på ett internet Café.
Jag är allmänt virrig och konstig.
Är ärlig och jäkligt trevlig.
Men kan vara väldigt bitter och depprimerad.
Så nu vet ni det.

Någonting

Skriv något (:

Namn:
Remember remember..

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0