Hej bloggvärlden

Nu har jag satt mig här en stund igen :)

Kan väl berätta lite om vad jag gjort när jag inte varit på bloggen.
Först så började jag ju med måla radhus nästan en månad, sen drog jag upp till Dalarna och firade midsommar bla, sen åkte jag och pojkvännen till Sthlm, efter nån vecka drog vi till Getaway Rock festival i Gävle, sen lite snabbt förbi Dalarna igen, och vidare ner till västkusten lite mer än en vecka.
Nu är jag tillbaka till Stockholm och IDAG fyller jag år! :D

Måste bara skriva att på Västkusten så åkte jag och Calle vattenskoter, och det är verkligen en av de roligaste saker jag gjort på väldigt länge :D

Igår storstädade jag och min syster hela huset :) Nu är det så fint som det kan bli!
Efter det åkte vi och handlade lite mat bla. Sen åkte jag in och träffade min käre vän Mandus :) Vi hade det mycket trevligt i stan. Åt på ett jätte mysigt ställe vid vattnet (åt smörstekt strömming med potatismoss eller va de var och rårörda lingon) Mandus bjöd på ett jätte gott rosé vin till, vilket kostade över 300 kr så tyckte inte han skulle köpa det :P Men som han sa, ibland får man lyxa till det för det är väldigt sällan man gör det.
Efter det gick vi till gamlastan och tog en öl på en uteservering där :)


Nu sitter jag och äter frukost blö.. Mår så sjukt illa av o äta frukost hos mamma, vet inte varför :P Men ibland får jag liknande typ kännsla av dödsångest när jag äter frukost :P

Om ett tag ska jag iväg till Väsby och klippa håret :)

Hörs sen!
Puss

Någonting
Postat av: Daniel

Bråda tider men man ska ju inte behöva blogga då det e semester & juli!!



Jag hurrar å grattar dej massor!!!!

2010-08-04 @ 21:22:39
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Skriv något (:

Namn:
Remember remember..

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0