Jahapp

Det var den här helgen. Längtar redan efter nästa helg. Då ska vi fira lilla Tyra som fyller 1 år också :)

Idag har jag och Towe tagit en cykeltur till Willys och handlat lite, sen har vi ägnat våran tid mestadels i köket idag.
Hon gjorde hallongrottor (Med jordgubbar i) och jag bakade kanel och vanilj bullar :)
Senare kom Lena, Jonas och Tyra över och åt middag och var här ett tag. Mycket trevligt :)

Hemmafrun!

Nu har jag lagt mig i sängen för att sova snart. Upp klockan 05:30 i morgon igen. Hoppas det inte regnar i morgon! Då kan vi ju inte måla.
Spelade nyss klart en match mot Towe i Betapet. Jag ägde henne totalt! fick mer än 200p mer än henne ;D

Nu ska jag kolla lite mail och sånt och sätta på radion för att sova snart.

PUSS

Någonting

Skriv något (:

Namn:
Remember remember..

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0