Wtf


Fick reda på av en kompis att en idiot som kallar sig Hande Yasin på Facebook har tagit en gammal bild på mig som "hennes" visningsbild.
Jag förstår mig inte på människor som ska hålla på på det här sättet? Vad får dom ut av det? Låssas kompisar?
Människan är så jävla feg att hon inte svarar på det jag skrivit till henne heller.


Idag ska jag och Calle till Plantagen. Våra blommor behöver verkligen större krukor!
Sen ska vi nog hem till Rikard, iaf Calle. Munin är där och dom sitter o typ målar gubbar, får se om man följer med eller inte.

Har fixat att farsan kommer o hämtar mig på Tisdag tror jag också :) Så det är riktigt skönt. Slippa bära datorer o tomatplanta o kläder på tåget osv.

Ska bli kul att vara i Sthlm en längre tid :) Då hinner man göra lite saker, träffa folk och så. Annars så brukar man ju åka dit sent på fredagen, o hem på söndagen, o då hinner man inte med så mycket.
Ska bli riktigt kul på Fredag :D Då blir det träffa massa vänner :D

Sen drar jag nog någon dag till Kungsträdgården. Det är ju det där "restaurangernas dag" eller vad det heter. Det brukar vara mycket trevligt :)

Nää, nu ska vi typ dra!
Ni får ha det så bra!

PUSS



Någonting
Postat av: towe

du ska fotograferas också!!

2010-05-29 @ 10:43:33
Postat av: ÅSA

Aah juste! De med ;)

2010-05-29 @ 10:44:57
Postat av: Camilla

Kom med mig o karln till smaka på sthlm på onsdag?:) såhinner du ju träff oss innan vi drar;)

2010-05-31 @ 10:40:50
URL: http://mstake.blogg.se/
Postat av: Åsa

Kommer ju dit senare på dagen :( Så lär inte hinna

2010-06-01 @ 14:29:46

Skriv något (:

Namn:
Remember remember..

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0