Jahapp

Nu var det sjukt länge sen, igen, jag var här o skrev något...

Visade sig att jag glömt bort helt hur jag loggade in på min blogg oxå, så jag satt säkert i 10 min och försökte med 3 olika mailadresser och massa olika lösenord, sen fick jag smsa Chrille som gästbloggade hos mig förut o fråga, o såklart visste han det bättre än mig :) Så nu är jag här

Kan ju berätta för er som fortfarande följer min blogg att det går väldigt bra på mitt nya jobb :) Trivs väldigt bra faktiskt. Såklart inte med alla, men så är det ju på alla arbetsplatser.


Just nu är det väldigt skönt med helg. Fast iof väldigt oskönt på samma gång, för jag har världens jävla rethosta som håller på att förstöra mig totalt!! Gör så ont när man hostat så mycket så man inte har kvar någonting o hosta, fast man hostar ändå. Ush..

Pojkvännen åkte precis till skolan, och ja, det är på en Lördag. Så under dagen nu så kommer jag inte ha någonting alls o göra.
Men ikväll så har han bjudigt mig på restaurang :D Lyyyyyx!
Jag fick välja, o jag valde såklart Koh Phangan! Fett gott, och sjukt mysigt! O jag vet redan vad jag ska beställa ^^


Nua Pat Kratiam

Peppar och vitlökfräst biff toppad med

färsk koriander & rostad vitlök

OMG vad den är god!

Tror jag ska ta o städa lite nu, fast Calle förbjöd mig för att jag är sjuk.

Och tyvärr orkar jag inte svara på alla kommentarer jag fått som jag inte svarat på. Så nu börjar vi om från och med nu med nya kommentarer tycker jag . Sen är det så länge sen, så jag har ingen aning vad vi kanske pratade om då.

Någonting
Postat av: Erika(jyringen)

välkommen tbx :)

2011-03-13 @ 10:01:31
URL: http://jyringen.blogg.se/
Postat av: Jessi

Kul att du e tillbax! :) Hoppas du fick en underbar kväll med pojken! :)

2011-03-14 @ 08:43:44
URL: http://jessiklein.blogg.se/
Postat av: säljmarknad på nätet!

Besök gärna min säljmarknad med förbaskat bra priser. Kolla runt i kategorierna så är jag säker på att du hittar något som du söker! :)

Mvh www.svartmarknad.blogg.se

2011-03-17 @ 15:02:29
URL: http://svartmarknad.blogg.se/

Skriv något (:

Namn:
Remember remember..

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0